Taal en leren: Wat als leren niet vanzelfsprekend is?

Titel ​Als leren niet vanzelfsprekend is
Locatie

Op jouw school ​

Doel ​Beleving, theorie en praktische tips over leerstoornissen
Korte inhoud ​Binnen deze module ervaren jullie aan den lijve welke hindernissen leerlingen met leerstoornissen moeten nemen in hun leerproces. We starten met een belevingscircuit. Nadien schetsen we wat een leerstoornis juist inhoudt en welke onderwijsbehoeften deze leerlingen hebben. Jullie krijgen concrete tools mee om in de eigen klaspraktijk te gaan toepassen. Samen bekijken we hoe we dit implementeren op de klasvloer.
Vereiste voorkennis ​/ ​
Max en min aantal deelnemers ​

Maximum 50

Minimum 10

Bijzonderheden ​
  • Duur: 3u ​
  • Aanmelden voor 31/01/’26 (min. 2 maanden voor de studiedag) ​
  • Na aanvraag wordt er een intake gepland ​